Cu toate acestea, pentru ca munca la domiciliu sa fie plina de soare si zambete, trebuie sa obtinem conditiile de lucru corecte. Si, aveti noroc. Am adunat sfaturile noastre de top pentru amenajarea biroului dumneavoastra de acasa, fie ca este vorba de a reimprospata o zona de studiu veche sau de a crea un spatiu complet nou.
Asadar, iata sfaturile noastre de top pentru a lucra de acasa si a inspira stilul biroului de acasa. Nu am spus ca suntem aici sa ajutam?!
1.Locatia este cheia
Locatia este atat de importanta. Oricat de relaxant ar fi lucrul in fata televizorului, exista intotdeauna pericolul sa va relaxati putin prea mult.:)
Aveti obiceiul sa va instalati biroul pe masa din bucatarie, astfel incat sa puteti urmari copiii? Pare o modalitate excelenta de a face mai multe sarcini, dar ar putea implica sa iesti din „modul de lucru” si sa treceti in „modul parinte” mai des decat este necesar sau util.
Va recomandam sa gasiti un spatiu linistit in casa, de preferinta cu lumina naturala, unde sa va simtiti relaxati si productivi.
2. Faceti loc
In functie de ceea ce implica munca dumneavoastra, s-ar putea sa aveti nevoie de mai mult spatiu decat credeti pe care sa va instalati laptopul.
Daca aveti mai multe ecrane, probabil ca aveti nevoie de un birou mai adanc, astfel incat fata sa nu fie prea aproape de monitoare si sa fiti nevoit sa va miscati capul ca o masina de scris pentru a citi ecranul.
Sunteti o persoana care lucreaza adesea cu o multime de documente in jur? Atunci merita sa va asigurati ca aveti suficient spatiu pe birou pentru a le aseza intr-un mod organizat.
Sfatul nostru este sa va asigurati ca aveti un spatiu suficient de mare pentru a gazdui elementele fundamentale de lucru (laptop, agenda, tastatura etc.), dar si un spatiu liber - cel putin suficient pentru o ceasca de ceai care sa nu reprezinte un pericol de lovire!
Creaza un spatiu de lucru modern cu protectia de birou Origin din piele naturala reciclata. Este o solutie practica si eleganta care se poate utiliza si ca suprafata de scris sau mousepad.
Daca va simtiti inghesuit din punct de vedere fizic, este posibil ca productivitatea si creativitatea dumneavoastrasa se simt putin blocate. Incercati sa pastrati cat mai multa ordine pe birou.
3. Ascundeti tehnologia
Traim intr-o era tehnologica si nu multe industrii care pot lucra de acasa, vor functiona fara cel putin un computer.
Asigurati-va ca articolele tehnice pe care le utilizati in mod regulat sunt disponibile si gata de utilizare, iar gadgeturile mai mari, cum ar fi imprimantele sau alte articole mai putin utilizate, sunt depozitate, ramanand in acelasi timp usor accesibile.
4. Ergonomia este importanta
Fara un birou corect configurat special pentru corpul dumneavostra, veti incheia ziua cu toate tipurile de dureri. Scaunul de la birou ar trebui sa fie ergonomic si reglabil, capabil sa va sustina atat spatele, cat si, in mod ideal, bratele.
Nu dispuneti de bani sa investiti intr-un scaun nou in acest moment? Nu va faceti griji! Asigurati-va ca scaunul are inaltimea potrivita si adaugati o perna pentru a va sprijini partea inferioara a spatelui. Puteti cumpara perne, special concepute pentru sustinerea spatelui.
Picioarele ar trebui sa fie in unghi putin peste un unghi drept, iar bratele in unghi drept deasupra biroului. Pentru a evita incordarea gatului, este de preferat sa lucrati cu o tastatura separata si un monitor sau laptop pe un stand drept inainte.
5.Luati in calcul iluminatul
O sursa de lumina naturala va va ajuta sa va mentineti concentrat, fara dureri de cap si oboseala oculara (nu uitati sa beti si multa apa!).
Cu toate acestea, camera aleasa de dumneavoastra s-ar putea sa nu aiba atat de multa lumina naturala si, cu serile destul de intunecate, este important sa luati in considerare si alte surse de lumina, chiar daca va aflati chiar sub fereastra.
O lampa de birou este o iluminare excelenta pe langa o lumina de camera mai mare, fie ca este un pandantiv central sau spoturi, pentru diminetile sau serile mai intunecate.
6. Depozitare eleganta
Depozitarea este foarte importanta pentru toate fisierele, documentele, incarcatoarele si suporturile de care aveti nevoie in apropiere. Cu toate acestea, nu exista nimic mai placut pentru ochi decat un raft perfect stilat.
Lasati cateva rafturi deschise pentru a afisa unele dintre lucrurile preferate - aceste articole va vor face sa va simtiti multumit si in siguranta in spatiul de lucru.
Iar daca lucrurile sunt depozitate si in tavite din gama Origin, cu atat mai bine. Aceste compartimente de depozitare sunt practice, cu un design minimalist si realizate fara substante chimice. Colectia Origin este o colectie din piele reciclata care isi propune sa imbine calitatea, sustenabilitatea si inovatia.
7. Confortul casei
Avantajul lucrului de acasa este ca va puteti bucura de confortul pe care nu l-ati avea neaparat in birou.
Faceti camera mai confortabila cu perne si mobilier moale. Poate creati un perete inspirator de galerie sau incadrati niste fotografii de familie care va fac sa zambiti. Practic, va face sa va simtiti cat mai relaxat, fara a simti nevoia sa va prabusiti pe canapea sau sa va infasurati in plapuma.
8. Adaugati verdeata
Plantele de interior sunt eroul necunoscut al stilului de interior: sunt accesibile, adauga viata colturilor fara viata si arata fabulos.
Nu numai ca sunt linistitoare pentru ochi, dar au si beneficii stralucitoare pentru sanatate, care sunt perfecte pentru munca acasa. S-a dovedit ca verdeata imbunatateste concentrarea, stimuleaza starea de spirit, reduce anxietatea, toate purificand aerul.
O necesitate pentru zona de lucru acasa!
9. Personalizati-va spatiul
Spatiul de lucru de acasa reflecta tot ceea ce functioneaza pentru dumneavoastra. Exista tot felul de cercetari cu privire la ce culori sunt cele mai bune pentru productivitate si starea de spirit, dar intr-adevar ar trebui sa pictati peretele intr-o culoare care sa va faca sa va simtiti fericit personal - pentru unii, negrul este culoarea lor fericita.
Adaugati note personalizate, vaze, bibelouri sau imagini care va tin inspirat si multumit. Orice lucru care face ca munca grea sa se simta putin mai putin ca o munca grea este binevenit.
10. Ascundeti “dezordinea”
Ar fi o idee buna sa incorporati cateva solutii de depozitare inchise, astfel puteti ascunde teancuri inestetice de mape sau cutii cu fire incurcate.
Un spatiu de lucru ordonat = o minte limpede!
11. Notati toate lucrurile importante
Panourile si tablele magnetice sunt o modalitate excelenta de a lasa note pe un loc simplu, asa ca sunt foarte greu de uitat! Ca sa nu mai vorbim, aceasta este o alta oportunitate de a deveni creativ.
Pe langa memento-uri, puteti decupa sau fixa fotografii, citate inspirationale sau chiar plante si accesorii foarte usoare.
12. Imbratisati locuri “ciudate”
Ne amenajam biroul in cele mai placute zone ale casei, dar cum ramane cu toate celelalte spatii incomode si trecatoare, cum ar fi sub scari?
Pana acum, aceste zone erau considerate inutile si o risipa de spatiu. Nu mai! Transformati acel dulap de sub scari intr-o zona de lucru deschisa si voilà – propriul dumneavoastra birou de acasa.
13.Tineti deoparte lucrurile care va distrag
Stim cu totii ca exista mult mai multe distrageri acasa decat la birou. In afara de oameni, avem acces la toate distragerile pe care le putem obtine.
Pentru a ramane concentrati trebuie sa facem doua lucruri:
1. Folosim toata vointa pe care o avem.
2. Ascundeti distractia.
Asigurati-va ca spatiul dumneavostra de lucru este liber de lucruri care va pot face sa va abateti de la locul de munca. Nu tineti telefonul langa dumneavoastra decat daca aveti absolut nevoie de el pentru apeluri, daca nu, puneti-l pe silent. Nu tineti un televizor aprins in aceeasi camera. Ascundeti orice ar putea sa va slabeasca vointa!
14. Loc pentru toate
In sfarsit, pentru a lucra cu succes de acasa, trebuie sa fim organizati. Organizarea incepe cu designul casei dumneavoastra. Asigurati-va ca exista dosare pentru documente libere, cutii pentru cabluri, un loc pentru carti si rafturi sau un dulap pentru a stoca toate cele de mai sus.
Practic, asigurati-va ca aveti un loc pentru toate. In acest fel, veti sti exact unde se afla fiecare lucru cand aveti nevoie de el si astfel, puteti economisi timp si stres.